Sales & sales
management
“No customers,
no company”.
Sales is het hart van de onderneming. De klant staat centraal in elke stap binnen het sales & marketing-proces.
• Welke klanten passen bij ons en welke niet?
• Wat zijn precies de behoeften van onze target-klant?
• Hoe spelen we hier het beste op in, wat is de optimale argumentatie (ondersteund
door visual aids)?
• Hoe maken we de klant supertevreden “(delighting
the customer)”?
• Hoe zorgen we ervoor dat de klant terugkomt en niet ons
product?
“ Stop selling, help
your customer to buy!”.
Ons verkoopmodel op basis van de behoeften van de klant
garandeert een maximale klantperceptie van concept, bedrijf en product
of dienst tijdens het verkoopbezoek. Daardoor is op dat moment zelf de deal al (virtueel of daadwerkelijk) te
sluiten in plaats van de beslissing uit te stellen. Hierdoor wordt veel sales-tijd gewonnen in het
voordeel van de klant, van de verkoper en uiteindelijk ook van uw bedrijf.
Een echte win-win-win dus.
Onze trainingen zijn gebaseerd op methodes met resultaten op korte én lange termijn. Het feit dat de klant zelf koopt, in plaats van dat hem of haar
iets wordt verkocht, zorgt dat de klant terugkomt
en het product of de dienst niet telkens opnieuw hoeft te worden aangeboden.
Meer..
|